Televizija lauktų rezultatų neatnešė - Spauda rašo. - Kultūrnamis - - Pilviškių krašto portalas
Pagrindinis|Tribūna|IEŠKO!
Turinys

Parašykite mums

Rask mus Facebook`e


Plepykla

Pilviškietiškas video

Šmtadienio, vykusio 2011-01-18 Santakos gimnazijoje, filmas.

Daugiau VIDEOfilmų.


Dabar užėję

Viso prisijungę: 6
Svečių: 3
Vartotojų: 3
hwpzybdqxpg , bvfxyfixwkf , meganoo18

Statistika


Pradinis » Straipsniai » Kultūrnamis » Spauda rašo.

Televizija lauktų rezultatų neatnešė

2014-11-04

Vos keletą metų Pilviškiuose gyvuojanti bendrovė „Traders group“ dalyvavo LRT ir SEB banko inicijuotame projekte „Lietuva gali“. Mūsų rajono atstovai iš daugiau nei 300 pretendentų pateko tarp septynių laimingųjų, kuriuos konsultavo žinomi šalyje verslininkai, bankų atstovai, filmavo televizija.

 

Pradžioje nepasitikėjo

UAB „Traders group“ savininkai – šakietis Mindaugas Žemaitis ir pilviškietė Inga Krupavičienė – kurti verslą nusprendė 2009 m., kai šalį buvo sukausčiusi finansų krizė, o įmonės užsidarė viena po kitos. Taip atsitiko ir buvusiai M. Žemaičio bei I. Krupavičienės darbovietei. Nepaisant gąsdinančių prognozių, jie nepabūgo imtis naujos veiklos ir šiandien abu tuo džiaugiasi.

Pirmaisiais metais įmonė prekiavo vien kietuoju kuru. Vėliau „Traders group“ po truputį plėtėsi, ir šiandien jos asortimentas jau gana įvairus: žvyras, cementas, trąšos, pesticidai. Tiesa, prekyba kietuoju kuru vis dar išlieka pagrindine niša, kuri sudaro beveik 80 proc. visos įmonės apyvartos. Gyventojai anglis ir briketus perka įvairiais kiekiais tiek žiemą, tiek vasarą.

Pasak I. Krupavičienės, pradžioje bendrovė susidūrė su įvairiais sunkumais ir nepasitikėjimu, tačiau šiandien ją gerbia ir tiekėjai, ir klientai.

 

Užpildė anketą

„Traders group“ yra jauna vis dar besiplečianti įmonė, kurioje kol kas dirba 5 žmonės. Tiek reklama, tiek klientų paieškomis bendrovės specialistai rūpinasi patys, nesamdydami jokių agentūrų. Kasmet įmonė aptarnauja apie 1,5 tūkst. klientų, iš kurių pusė yra nuolatiniai.

„Praėjusį sezoną stebėjau LRT laidų ciklą „Lietuva gali“. Vienos laidos metu pamačiau, kaip specialistai įvairiais patarimais padeda įmonei, kažkuo panašiai į mūsų. Nusprendžiau ir aš užpildyti dalyvio anketą. Jau po dviejų dienų paskambino iš televizijos ir susitarėme dėl filmavimų“, – prisiminė pašnekovė.

Pirmasis laidos filmavimas vyko gegužės pabaigoje, antrasis – liepos gale. Tiesa, du reportažai per LRT buvo parodyti tik šį rudenį. Pasak I. Krupavičienės, filmavimai truko po keturias penkias valandas, o į eterį pateko tik labai maža dalis filmuotos medžiagos.

Pagrindinis šio projekto tikslas – skatinti verslumą ir padėti dar labiau rinkoje įsitvirtinti įvairioms šalies bendrovėms.

 

Konsultavo profesionalai

Projekte „Lietuva gali“ mūsų krašto verslininkus konsultavo iš Kybartų kilęs advokatų kontoros „Lawin“ vadovaujantysis partneris Rolandas Valiūnas bei SEB banko prezidento pavaduotojas Virginijus Doveika. Specialistai „Traders group“ vadovams išsakė nemažai pastabų, tačiau didžioji dalis iš jų – susijusi su reklama.

Konsultantai pastebėjo, kad „Traders group“ tarsi plaukia pasroviui: jei žiemą orai šaltesni, pardavimų kiekis didesnis, jei šiltesni, produkcijos parduodama mažiau. Pasak specialistų, Pilviškiuose įsikūrusiai įmonei būtina skatinti pardavimą, o pagrindinė priemonė to siekti – reklama.

„Dalyvaudami projekte pasigaminome reklaminį tentą, nors mus konsultavę specialistai gal ir tikėjosi, kad jis bus informatyvesnis. Kadangi viską darėmės patys, esame juo patenkinti. Taip pat mums patarė užklijuoti įmonės logotipą bei informaciją ant savo transporto priemonių, o darbuotojams užsakyti įmonės simbolika papuoštus rūbus. Visa tai kol kas dar neįgyvendinta, bet žadame padaryti“, – pabrėžė pašnekovė.

 

Tikėjosi daugiau

Pasak I. Krupavičienės, dalyvavimas televizijos projekte „Lietuva gali“ buvo naudingas, tačiau visų lūkesčių nepateisino. Vis dėlto moteris teigė, kad jei atsirastų galimybė vėl dalyvauti panašiame projekte, UAB „Traders group“ vadovai net nedvejodami ryžtųsi tokiam žingsniui.

„Galbūt nesulaukėme tokių patarimų, kokių norėjome. Kai kurie specialistų pamokymai buvo netgi šiek tiek keisti. Pavyzdžiui, jie mums siūlė pakeisti įmonės pavadinimą ir kaip vieną iš variantų pateikė „Suvalkijos anglis“. Tačiau tokiu atveju mes būtume pririšti prie vietos ir veiklos. Kaip vėliau mums paaiškino reklamos specialistas, dabartinis mūsų pavadinimas – universalesnis, leidžiantis prisitaikyti prie įvairių rinkos pokyčių. Jeigu kada nors sumažės anglių poreikis, mes nekeisdami įmonės pavadinimo galėsime prekiauti kita produkcija. Nepaisant visko, projekto metu įgavome patirties, kuri, manau, bus naudinga ateityje“, – sakė pilviškietė verslininkė.

Dalyvaudama projekte moteris tikino supratusi vieną tiesą: niekas nieko neatneš ir ant lėkštutės nepadės. Patarti gali daugelis, tačiau dirbti ir priimti galutinius sprendimus tenka patiems.

UAB „Traders group“ pasibaigus projektui nežada sustoti. Įmonė ir toliau bandys įvairiais būdais ieškoti naujų klientų, mėgins padidinti prekių įvairovę.

UAB „Traders group“ savininkai Mindaugas Žemaitis bei Inga Krupavičienė ir toliau žada plėsti įmonės veiklą.
Andraius Grigelaičio nuotr.

 

Vos keletą metų Pilviškiuose gyvuojanti bendrovė „Traders group“ dalyvavo LRT ir SEB banko inicijuotame projekte „Lietuva gali“. Mūsų rajono atstovai iš daugiau nei 300 pretendentų pateko tarp septynių laimingųjų, kuriuos konsultavo žinomi šalyje verslininkai, bankų atstovai, filmavo televizija.



Pradžioje nepasitikėjo

UAB „Traders group“ savininkai – šakietis Mindaugas Žemaitis ir pilviškietė Inga Krupavičienė – kurti verslą nusprendė 2009 m., kai šalį buvo sukausčiusi finansų krizė, o įmonės užsidarė viena po kitos. Taip atsitiko ir buvusiai M. Žemaičio bei I. Krupavičienės darbovietei. Nepaisant gąsdinančių prognozių, jie nepabūgo imtis naujos veiklos ir šiandien abu tuo džiaugiasi.

Pirmaisiais metais įmonė prekiavo vien kietuoju kuru. Vėliau „Traders group“ po truputį plėtėsi, ir šiandien jos asortimentas jau gana įvairus: žvyras, cementas, trąšos, pesticidai. Tiesa, prekyba kietuoju kuru vis dar išlieka pagrindine niša, kuri sudaro beveik 80 proc. visos įmonės apyvartos. Gyventojai anglis ir briketus perka įvairiais kiekiais tiek žiemą, tiek vasarą.

Pasak I. Krupavičienės, pradžioje bendrovė susidūrė su įvairiais sunkumais ir nepasitikėjimu, tačiau šiandien ją gerbia ir tiekėjai, ir klientai.



Užpildė anketą

„Traders group“ yra jauna vis dar besiplečianti įmonė, kurioje kol kas dirba 5 žmonės. Tiek reklama, tiek klientų paieškomis bendrovės specialistai rūpinasi patys, nesamdydami jokių agentūrų. Kasmet įmonė aptarnauja apie 1,5 tūkst. klientų, iš kurių pusė yra nuolatiniai.

„Praėjusį sezoną stebėjau LRT laidų ciklą „Lietuva gali“. Vienos laidos metu pamačiau, kaip specialistai įvairiais patarimais padeda įmonei, kažkuo panašiai į mūsų. Nusprendžiau ir aš užpildyti dalyvio anketą. Jau po dviejų dienų paskambino iš televizijos ir susitarėme dėl filmavimų“, – prisiminė pašnekovė.

Pirmasis laidos filmavimas vyko gegužės pabaigoje, antrasis – liepos gale. Tiesa, du reportažai per LRT buvo parodyti tik šį rudenį. Pasak I. Krupavičienės, filmavimai truko po keturias penkias valandas, o į eterį pateko tik labai maža dalis filmuotos medžiagos.

Pagrindinis šio projekto tikslas – skatinti verslumą ir padėti dar labiau rinkoje įsitvirtinti įvairioms šalies bendrovėms.



Konsultavo profesionalai

Projekte „Lietuva gali“ mūsų krašto verslininkus konsultavo iš Kybartų kilęs advokatų kontoros „Lawin“ vadovaujantysis partneris Rolandas Valiūnas bei SEB banko prezidento pavaduotojas Virginijus Doveika. Specialistai „Traders group“ vadovams išsakė nemažai pastabų, tačiau didžioji dalis iš jų – susijusi su reklama.

Konsultantai pastebėjo, kad „Traders group“ tarsi plaukia pasroviui: jei žiemą orai šaltesni, pardavimų kiekis didesnis, jei šiltesni, produkcijos parduodama mažiau. Pasak specialistų, Pilviškiuose įsikūrusiai įmonei būtina skatinti pardavimą, o pagrindinė priemonė to siekti – reklama.

„Dalyvaudami projekte pasigaminome reklaminį tentą, nors mus konsultavę specialistai gal ir tikėjosi, kad jis bus informatyvesnis. Kadangi viską darėmės patys, esame juo patenkinti. Taip pat mums patarė užklijuoti įmonės logotipą bei informaciją ant savo transporto priemonių, o darbuotojams užsakyti įmonės simbolika papuoštus rūbus. Visa tai kol kas dar neįgyvendinta, bet žadame padaryti“, – pabrėžė pašnekovė.



Tikėjosi daugiau

Pasak I. Krupavičienės, dalyvavimas televizijos projekte „Lietuva gali“ buvo naudingas, tačiau visų lūkesčių nepateisino. Vis dėlto moteris teigė, kad jei atsirastų galimybė vėl dalyvauti panašiame projekte, UAB „Traders group“ vadovai net nedvejodami ryžtųsi tokiam žingsniui.

„Galbūt nesulaukėme tokių patarimų, kokių norėjome. Kai kurie specialistų pamokymai buvo netgi šiek tiek keisti. Pavyzdžiui, jie mums siūlė pakeisti įmonės pavadinimą ir kaip vieną iš variantų pateikė „Suvalkijos anglis“. Tačiau tokiu atveju mes būtume pririšti prie vietos ir veiklos. Kaip vėliau mums paaiškino reklamos specialistas, dabartinis mūsų pavadinimas – universalesnis, leidžiantis prisitaikyti prie įvairių rinkos pokyčių. Jeigu kada nors sumažės anglių poreikis, mes nekeisdami įmonės pavadinimo galėsime prekiauti kita produkcija. Nepaisant visko, projekto metu įgavome patirties, kuri, manau, bus naudinga ateityje“, – sakė pilviškietė verslininkė.

Dalyvaudama projekte moteris tikino supratusi vieną tiesą: niekas nieko neatneš ir ant lėkštutės nepadės. Patarti gali daugelis, tačiau dirbti ir priimti galutinius sprendimus tenka patiems.

UAB „Traders group“ pasibaigus projektui nežada sustoti. Įmonė ir toliau bandys įvairiais būdais ieškoti naujų klientų, mėgins padidinti prekių įvairovę. - See more at: http://www.santaka.info/?sid=32388#sthash.KTVVlWjU.dpuf
Vos keletą metų Pilviškiuose gyvuojanti bendrovė „Traders group“ dalyvavo LRT ir SEB banko inicijuotame projekte „Lietuva gali“. Mūsų rajono atstovai iš daugiau nei 300 pretendentų pateko tarp septynių laimingųjų, kuriuos konsultavo žinomi šalyje verslininkai, bankų atstovai, filmavo televizija.



Pradžioje nepasitikėjo

UAB „Traders group“ savininkai – šakietis Mindaugas Žemaitis ir pilviškietė Inga Krupavičienė – kurti verslą nusprendė 2009 m., kai šalį buvo sukausčiusi finansų krizė, o įmonės užsidarė viena po kitos. Taip atsitiko ir buvusiai M. Žemaičio bei I. Krupavičienės darbovietei. Nepaisant gąsdinančių prognozių, jie nepabūgo imtis naujos veiklos ir šiandien abu tuo džiaugiasi.

Pirmaisiais metais įmonė prekiavo vien kietuoju kuru. Vėliau „Traders group“ po truputį plėtėsi, ir šiandien jos asortimentas jau gana įvairus: žvyras, cementas, trąšos, pesticidai. Tiesa, prekyba kietuoju kuru vis dar išlieka pagrindine niša, kuri sudaro beveik 80 proc. visos įmonės apyvartos. Gyventojai anglis ir briketus perka įvairiais kiekiais tiek žiemą, tiek vasarą.

Pasak I. Krupavičienės, pradžioje bendrovė susidūrė su įvairiais sunkumais ir nepasitikėjimu, tačiau šiandien ją gerbia ir tiekėjai, ir klientai.



Užpildė anketą

„Traders group“ yra jauna vis dar besiplečianti įmonė, kurioje kol kas dirba 5 žmonės. Tiek reklama, tiek klientų paieškomis bendrovės specialistai rūpinasi patys, nesamdydami jokių agentūrų. Kasmet įmonė aptarnauja apie 1,5 tūkst. klientų, iš kurių pusė yra nuolatiniai.

„Praėjusį sezoną stebėjau LRT laidų ciklą „Lietuva gali“. Vienos laidos metu pamačiau, kaip specialistai įvairiais patarimais padeda įmonei, kažkuo panašiai į mūsų. Nusprendžiau ir aš užpildyti dalyvio anketą. Jau po dviejų dienų paskambino iš televizijos ir susitarėme dėl filmavimų“, – prisiminė pašnekovė.

Pirmasis laidos filmavimas vyko gegužės pabaigoje, antrasis – liepos gale. Tiesa, du reportažai per LRT buvo parodyti tik šį rudenį. Pasak I. Krupavičienės, filmavimai truko po keturias penkias valandas, o į eterį pateko tik labai maža dalis filmuotos medžiagos.

Pagrindinis šio projekto tikslas – skatinti verslumą ir padėti dar labiau rinkoje įsitvirtinti įvairioms šalies bendrovėms.



Konsultavo profesionalai

Projekte „Lietuva gali“ mūsų krašto verslininkus konsultavo iš Kybartų kilęs advokatų kontoros „Lawin“ vadovaujantysis partneris Rolandas Valiūnas bei SEB banko prezidento pavaduotojas Virginijus Doveika. Specialistai „Traders group“ vadovams išsakė nemažai pastabų, tačiau didžioji dalis iš jų – susijusi su reklama.

Konsultantai pastebėjo, kad „Traders group“ tarsi plaukia pasroviui: jei žiemą orai šaltesni, pardavimų kiekis didesnis, jei šiltesni, produkcijos parduodama mažiau. Pasak specialistų, Pilviškiuose įsikūrusiai įmonei būtina skatinti pardavimą, o pagrindinė priemonė to siekti – reklama.

„Dalyvaudami projekte pasigaminome reklaminį tentą, nors mus konsultavę specialistai gal ir tikėjosi, kad jis bus informatyvesnis. Kadangi viską darėmės patys, esame juo patenkinti. Taip pat mums patarė užklijuoti įmonės logotipą bei informaciją ant savo transporto priemonių, o darbuotojams užsakyti įmonės simbolika papuoštus rūbus. Visa tai kol kas dar neįgyvendinta, bet žadame padaryti“, – pabrėžė pašnekovė.



Tikėjosi daugiau

Pasak I. Krupavičienės, dalyvavimas televizijos projekte „Lietuva gali“ buvo naudingas, tačiau visų lūkesčių nepateisino. Vis dėlto moteris teigė, kad jei atsirastų galimybė vėl dalyvauti panašiame projekte, UAB „Traders group“ vadovai net nedvejodami ryžtųsi tokiam žingsniui.

„Galbūt nesulaukėme tokių patarimų, kokių norėjome. Kai kurie specialistų pamokymai buvo netgi šiek tiek keisti. Pavyzdžiui, jie mums siūlė pakeisti įmonės pavadinimą ir kaip vieną iš variantų pateikė „Suvalkijos anglis“. Tačiau tokiu atveju mes būtume pririšti prie vietos ir veiklos. Kaip vėliau mums paaiškino reklamos specialistas, dabartinis mūsų pavadinimas – universalesnis, leidžiantis prisitaikyti prie įvairių rinkos pokyčių. Jeigu kada nors sumažės anglių poreikis, mes nekeisdami įmonės pavadinimo galėsime prekiauti kita produkcija. Nepaisant visko, projekto metu įgavome patirties, kuri, manau, bus naudinga ateityje“, – sakė pilviškietė verslininkė.

Dalyvaudama projekte moteris tikino supratusi vieną tiesą: niekas nieko neatneš ir ant lėkštutės nepadės. Patarti gali daugelis, tačiau dirbti ir priimti galutinius sprendimus tenka patiems.

UAB „Traders group“ pasibaigus projektui nežada sustoti. Įmonė ir toliau bandys įvairiais būdais ieškoti naujų klientų, mėgins padidinti prekių įvairovę.

Santaka



Autorius:Andrius GRYGELAITIS

Šaltinis: http://www.santaka.info/?sid=32388
Kategorija: Spauda rašo. |
Peržiūrų: 492 | Raktažodžiai: Pilviškiai, Verslas
Viso komentarų: 0
Komentuoti gali tik prisiregistravę vartotojai.
[ Registruotis | Įeiti ]
Paieška svetainėje

Duomenys
Šiandien:
Pirmadienis, 2017-01-23

Jūs esate Svečias
Vardas:
Slaptažodis:

Aptarkite svetainę


Reklama


IEŠKO!


„Tribūnoje” pasakoja


Nuorodos

Skydeliai

image

image

image



Creative Commons License